- CristianoRonaldoSeven

Hej alla CR fans!
Här har ni en sida där jag kommer att uppdatera massvis med nyheter om C.Ronaldo. Vare sig nyheterna är gamla eller nya. Så fort jag får reda på något nytt eller gammalt så kommer jag att skriva det direkt på bloggen. Jag kommer snart införa ett "kontaktformulär" där ni kan kontakta mig om ni har frågor, kritik eller kanske sammarbete?. Och jag svarar på alla mejl! ;]

Kom ihåg att denna sida inte bara för CR fans, utan för alla andra också!

cristianoronaldoseven


Kommentarer
Postat av: CR287179

haha roligt att du härma mig, de va ja som hade cristianoronaldonews förra året :P försök o komma upp te 700+ läsare per dag :D

2011-01-15 @ 12:58:17
Postat av: CristianoRonaldoSeven.Blogg.Se

Svar till "CR287179 ":

Kan säga att jag vet varken vem du är eller vilken blogg du hade. Jag har tänkt på att blogga i flera år nu om Cristiano Ronaldo, men jag tyckte jag var för ung för sådant. Nu har jag blivit äldre och mer mognare så då var det dags.

P.s ordet "härma" borde du ha skippat då det finns mycket äldre och större bloggar än vad din var antar jag.



Lycka till i Framtiden! :]

2011-01-15 @ 13:10:48
Postat av: philip ronaldo mohr

ronaldo kings of kings

2011-04-10 @ 20:51:43
URL: http://cristianoronaldoseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0