intervju med Cristiano Ronaldo och Kaká efter matchen

OBS! INTERVJUN ÄR PÅ ENGELSKA

Alright, DG är ett dyrt och fint märke men en finare modell av sin mössa kunde väl
Cristiano välja. Irina får ta och ge honom lite råd...


På en annan intervju, som också pågick efter matchen, sade han;
[Man märker hur han verkligen vill bevisa att han är en lagkamrat under denna intervju och flera andra.]


"Mina lagkamrater hjälpte mig mycket och jag skulle inte ha gjort mål så ofta utan dom.
Jag vill fortsätta spela så här bra och vinna titlar i slutet av säsongen. Jag är väldigt glad här och väldigt motiverad."

"Det här var en tuff match. Villareal spelade bra, skapade chanser och nätade två viktiga mål.
Vi lyckades höja vår nivå före halvtid och vi imponerade i andra halvlek."

"Tränaren vet i vilken position jag hjälper laget bäst. Allt jag gör är att arbeta för att hjälpa på bästa
sätt. Vi är fokuserade och måste spela med de fotbolsspelare som vi har."


"Fansen var duktiga och hjälpte oss mycket ikväll (d.v.s igår kväll)."

"Med 45 minuter kvar utav matchen, pratade tränare med oss under halvtiden. Vi reagerade och vann."

cristianoronaldoseven

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kolla hans mössa/keps

2011-01-12 @ 16:59:07
Postat av: Anonym

alltså Ronaldos

2011-01-12 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0