svar på kommentarer:

teeeess om "moments och sueños cumplidos":
-vet du om det finns nånstans att köpa bökerna? :)

Svar:
-Jag vet bara att Moments finns i Sverige och att den finns i något bibliotek i Sverige (kanske i andra städer också). Sen så finns den HÄR.
Men på den sidan så är den tillfälligt slut.
Vad gäller Sueños Cumplidos så finns den ännu inte i Sverige eftersom den kom ut för mindre än en månad sen och är inte översatt till svenska ;)


Madrid <3 om "Cristiano Ronaldo gör historia ännu en gång för Real Madrid":
-bra och fin blogg men kan du lägga ut mer ?

Svar:
-Jag försöker, tro mig! Men det är ganska svårt att hitta något "nytt". Jag spenderar dag och natt på att hitta nya nyheter, men det finns inte så mycket. Men ska försöka lite mer! ;D

cristianoronaldoseven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0