Svar på frågestunden :]

Vad tycker du om Cristiano Jr ?
- Jag tycker att han är den sötaste bebis som finns!

Jag har gillat ronaldo i 6 år så jag e en stor fan av han :D jag hade en fråga tror du ronaldo lämmnar Real Madrid

- Hehe, vad kul ! :D Nej det tror jag inte. Han har varit en madridista sen barnsben och hans mamma lika så. Hans dröm var att någon dag kunna spela i Real Madrid och just nu lever han sin dröm. Sen tror jag också att han kommer jobba i Real, som Zidane till exempel.

har du sett cris , gillar du någon mer spelare?
- Nej det har jag inte faktiskt. Egentligen är jag bara ett fan av Ronaldo, men jag beundrar Angel di María. Han är en ung talang.

hur gör du din blogg så cool?
- Haha, tack så gullig du är! Jag använder min hjärna och Photoshop! :)

Skriv en sak som du tycker är bra med CR.

- Unstoppable.

om du fick välja bland alla Ronaldos ex tjejer och nuvarande tjej, vilken skulle du vilja se honom gifta sig med?

- IRINA SHAYK!!!!!!!!!!! heheheheh

är du tjej eller kille
- tjej

Har du varit i Madrid?

- Nepp, men jag var såhääääär nära på att åka den 10 mars men det blev aldrig av. Det gjorde inte så mycket heller för att det var meningen att jag skulle se matchen mot Hercules förra lördagen men Cristiano spelade inte så det var lungt.

Har du sett Cristiano Ronaldo?

- nej.

Gillar du någon annan spelare än Cristiano?

- Gillar och gillar... jag beundrar en annan spelare bara och det är Angel dí Maria.

Hur gammal är du?
- 15 år.

Kan du beskriva Cristiano Ronaldo med tre ord? :)
- Underbar, unik, bästivärldenochdenmestkomplettaspelarenivärlden.

var hittar du all fakta?kan du andra hemsidor där man kan se om ronaldos kläder, örhängen,skor osv

- Jag googlar bara och hittar det mesta. Sen är RealMadrid.com min bästa vän :)

Vad har Ronaldo kvar att träna enligt dig? (asså vilken egenskap bör han träna upp)

- Att jaga bollen. Han är den stortens spelare som aldrig går på. Det är mest så att han väntar på att bli passad och sen så gör han sina fantastiska grejer med bollen.

vad känner du för ronaldo?

- Ord kan aldrig och kommer aldrig att kunna beskriva min känsla för Cristiano Ronaldo, sorry.

Kan du berätta lite om dig själv, jag menar vem du är, hur du är, hur gammal du är osv

- Jag är en tjej som är femton år gammal. Jag bor i Sverige, i en storstad, i ett område, i en lägenhet, i ett rum..med min syster..Jag har fyra syskon, men bara tre bor hemma. Den äldsta studerar i en annan stad. Jag är riktigt duktig i skolan...hehehe
Jag har växt upp i en fotbolls familj och med Real Madrid. Men jag blev en madridista 2009. Jag har aldrig älskat ett fotbollslag innan det.
Jag ser mig själv som den största Cristiano Ronaldo supportern. Och jag menar det. Folk säger till mig att jag borde söka hjälp för dom har aldrig sett ett sådant stort fan av en fotbollsspelare..
Jag är den sortens person som verkligen inte är snål. Jag bryr mig om dom omkring mig och jag har aldrig i mitt liv gjort illa någon. Det var väl det.. :)

om ronaldo spelade i barca, skulle du gilla honom?

- Ja det skulle jag, men jag skulle aldrig i mitt liv gillat Barcelona. Soy una Madridista para siempre!

hur länge har du gillat honom?

- 7- 8 år. Jag visste vem han var sedan 2001. Jag var ju liten då så brydde mig inte så mycket om sånt. Men jag kommer ihåg att jag tyckte han var helvetes snygg.

din blogg är den bästa! fortsätt så, hur skulle du reagera om ronaldo ser din blogg? :)
- Tacktack! Jag skulle antagligen svimmat, dött, försvunnit. haha jag vet inte.

vad tycker du om Irina? Är du avundsjuk på henne?
- Jag tycker att hon är den bästa flickvännen Ronaldo har haft hittills. Ja, jag är avundsjuk.
cristianoronaldoseven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0